Sunday, January 16, 2011

haku suka lesung pipit...

dulu-dulu masa kecik-kecik..aku suke sangat tengok adik aku yang lelaki-lelaki ni..sebab depa ade lesung pipit..comelll sangat..ang bayangkan la depa tembam bam bam pastu kan bile senyum atau pon dok ngomel bla bla nampak lesung pipit dalam..auww comel gilerrr!!!!haha..

aku ada 6 orang adek  seibu seayah..maknanya mak satu dan ayah satu..tiada dua okeyh..maknanya lagi aku anak sulung dan jumlah semua anak mak ayah adalah tujuh orang sahaja ya..pastu kan aku perasan la..adek lelaki aku sume ade lesung pipit..dalam-dalam dan comel pulak tu..hak laki 3 orang semua ada..aku ngan 3 orang lagi adek perempuan tiada..opsss..silap..adik aku yang bongsu perempuan..dan eh eh..dia ade lesung pipit.dua-dua belah pipi pulak tu..dengan ketembaman pipi dan kedalaman lesung pipit membuatkan sang kakak bertindak seperti ketam ketaman sebab suka nak cubit pipi sang kecit..hehehe..pastu mak aku bising la duk sakat bagi budak kecit tu nangis..jahat toiii la aku nie..yang aku dok herankan sangat tu kenapa adik lelaki aku sume ada..aku,kak chik aku ngan adek aku nombor 5 takde..pasaipa..ce habaq ke kome..padahal patutnya perempuan la kan lagi comey ade lesung pipit..tapi tidak...aku tak dapat trait lesung pipit tu..sob sob..dan lagi aku jeles sebab adek bongsu aku ade la pulak..mak aku ade..patut aku pon kene ade..hukhuk


dulu-dulu jugak aku sangat la suka kat SHAH RUKH KHAN dan mek preity ZINTA (camane aih nak eja nama mek nie..aku tibaii ja.)..pasainya lesung pipit depa comey sungguh..sebab tu la kalau ade jek industan citer SRK dan mek PZ aku tengok sunguh-sungguh betoll...sampai ulang sepoloh kali pon aku sanggup..punya la taksub kan..haha..loser betol..nak wat gone kan..dah kome ni takdok le lesung pipit ni memang le kome jeles nengok oghang punye..sungguh kome tak rela..haha..


hohoi...suke gilak sama kamu daaaa...tapi suke lesung pipit saja...
























haaa..mek sorang ni lagila aku suke..canteknya dia..tambah lagi tang lesung pipit die











hukhuk...sedey hati bile tengok haku takde apa yang adek aku ada..cesss...tamak kan..patut bersyukur la kan allah dah ciptkan engkau sebaik baik ciptaan..pon tamak haloba lagi..manusia manusia..ni nafsu semata..haha..

ketaksuban yang melampau kat lesung pipit a.k.a dimple comey ni jugak buatkan aku mencari-cari a guy with sweet dimple uuuuuuuu...hahaha....tapi cik yayang takda lesung pipit..hehe..(nanti die tacing kalau die tau nia)...hehe..tapi takpe..walaupun u takde dimple pon..i tetap sayang u..lesung pipit bukan ukuran kasih sayang i,haha..

tapi sekarang aku ghase macam aku dah ade siket lesung pipit..tapi secalit jekla..perasan sungguh perasaan aku ni kan..huh..tidak mengapa..nak mengadap cerminlah merenung cik dimple.daaa....

No comments:

Post a Comment