Saturday, February 12, 2011

bangun pagi jek lapa..cube bangun tu ghase kenyang...

salam alaik..

huhu..bangun-bangun pukul 8 tadi..perut kruk krak..laparrr...nak masak..malas lagi..nak makan luar..kedai jauh..nak mandi??huh..hape ke sejuk air kat sini..kol 1 nanti laaa baru air panas siket,kuikuikui....

nak makan ape ni..housemate kate nak masak nasi lemak sambal ikan aye pagi nie..terus masak nanti lunch pon hentam yang tu jugak..tapi tanda-tanda memasak ni takde pon..die bantai layan korean muvie..aku bantai berblog bangun tido tadi..hahaha..laparrrr...

maka..selak-selak gambar dalam laptop..jumpa nie...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

roti bakar coklat..gila kau tak meleleh saliva pepagi tengok nie..  


aku ingat roti ni mase makan kat Mc Station kat MC..mase tu lepak-lepak lepas penat menyendatkan perut dekat Johnny's..pastu takkan nak masuk duduk jek kan..aku pon suh yayang order..sebab mulenye nak makan lempeng..tapi jauh kat Tanjung Bidara..tak berbaloi la nak pergi sejauh tu kan..dah tu aku nampak ade lempeng kat sini..aku masuk laaa..aku pegi sebelah nak order air blup-blup..dah masuk duduk dalam soploh minit..sampailah lempeng aku....

dah setengah makan..maka snap pic dapatla ghope nie lempengnye..
lempeng ni bolehlah rase die..masin..tapi kene habeskan jugak..huhu...sekali aku jeling tengok yayang makan ape..hah...roti bakar coklat..ok..die order nak sedap jek..diam-diam lak tu..mentang-mentang aku suh order lempeng terus lempeng jek die cakap..takder laen dah..huhu..

maka..tanpa melengahkan masa..aku ambil keputusan...

haku punye roti coklat..
order roti coklat untuk aku pulak..hahaha...tapi kan..aku makan yayang punye..awat sedap eak..aku punye roti tu garing sangat...kureng sket la rase die..tapi aiskrim tu sedap sangat..choc+vanila+rapsberry..fuhhh..kalo boleh aku nak order eskem dengan curahan choc jek..lagi nyaman..hahaha..

eh..perut dah kurang lapa tengok roti sedap...heeee..nak ke dapur masak meggi..sedey kehidupan berdua..takde orang nak masakkan..harus masak sendiri..huhuhu..

No comments:

Post a Comment