Wednesday, February 23, 2011

praktikum..walaupon tak penat..tapi mengah jugak..

minggu ni dah masuk minggu keempat kat sekolah..patutnya minggu ni sebok dengan sukan..latihan sukan...sukantara..raptai sukan..sekali..hari senin..guru besau cakap..





SUKAN CANCEL!!!!!!!!!

huhuhuhuhu...kecewa gilak nak mati..huh..bukan aku sorang la..satu sekolah kecewa kot..bayangkan lagi empat ari nih nak sukan tetibe cancel..alkisahnya sekolah aku maybe belum dapat lagi pekeliling yang start taun nie sukan wajib buat bulan 6 ke atas..no more sukan lari-lari sukaneka ke hape before June..hapela..orang dah sebok nak raye nak pegi upsr baru nak hegeh-hegeh lompat jauh ke...nak wat camane..bile dah sain saye yang menurut perintah ni..nak ke tak nak ke harus dan wajibul ghunnah mesti ikut..hukhuk..aku baru semangat nak pakai baju sukan..dahlah free sekolah bagi kan..kat maktab sukan baju kene beli..dahla tak cantek =(..huhu..pahtu hak lagi musnah angan-angan tu adelah kene  mengajar pulak smeinggu ni..aku siap plann baeeekkk punye lesson plan semnggu ni copy balek untuk minggu depan..tak yah susah-susah..

hah..tu lah die nak mudah jek..sekali hambek kau..mengah nak pike minggu depan nak ajar ape..kompem-kompem minggu depan akan start fisrt observe..gile kentang pale aku nak pike mende nak buat..dengan thesis belum jalan...dengan keje kaunseling dop setel lagi..penim penim..ni la mengahnye duk praktikal..kalau wat ringkasan mengajar tu sumpah aku suka..hekhek..

mengah-mengah pon kene buat kan..dah namanya belaja..huhu..baek..saya buat tuan...

No comments:

Post a Comment