Sunday, February 6, 2011

selamat tinggal duhai baju baju

petang tadi mak angkat yayang datang..saje melawat..kan lame cuti ni aku takde kat umah..ade pon die ngan uncle takde..so petang tadi makcik datang..bawakkan sket nasi lauk kenduri..syukur..aku dahla tengah lapar betol masa tu..dengan penuh sopan santun aku pon pegi la dapur..tu pon pueh makcik tu melaung name aku..aku ni kan pesen pekak siket..dari jauh dengar macam ada orang panggil nama aku..jeling-jeling takde..upenye sungguh makcik duduk kat dapur nu haa..

pastu aku pon jalan la lenggang kangkong pegi jumpa makcik..sekali tengah salam makcik tepok peha aku..

"hape pakai ketat-ketat ni..jangan pakai seluar ketat"..tapppp!!!!

"dalam umah je makcik..takde orang...hehehe"..

"dalam umah pon tak boleh.."


huhuhuhu...aku baru pakai seluar bunga kartun-kartun..belum pakai tight lagi..belum pakai short pants..belum pakai boxer..belum lagi pakai spagheti straps..belum pakai tube..belum pakai singlet..hukhukhuk....mana ada baju tshirt banyak..seluar pon mane ade banyak melaenkan seluar sendat..name pon seluar tidur..

makcik..kome idok le gheti nak pakai kaen batik..kang terlucut naya kat kome..hukhuk..

abeh..baju-baju semua nak letak mane..3 bulan pakai track suit + tshirt..huhu..bukan aku tu...

bajuuuuuuu....sob sob sob...

No comments:

Post a Comment