Saturday, February 5, 2011

sekejap sana..sekejap sini..pening hamba di sini...

aku pening la macam ni..mula-mula bm suh ajar kelas perdana..lecturer aku tak kesah sangat..mana yang guru besar suh ajar terima jela kan..perdana ke kelas pk ke..sama jek..praktikum pulak suh ajar perdana..same with lecturer kat jabatan pengajian melayu..of course la meke semua nak observe kelas perdana kan..siap saing aku terus kene amik darjah 5..huihh..budak besar betol la lecturer die nak..hahaha...

okay..dah pergi sekolah..dah jumpa guru besar..dah discuss jadual mengajar dengan penyelaras Pk and GPK 1 a.k.a penolong kanan kurikulum..dah jumpa guru pembimbing..dah minta rancangan pelajaran tahunan..dah minta huraian sukatan tahun 3..sebab aku dapat tahun 3 bestari..dah pegi jumpa cikgu SPBT pinjam buku teks..2 buah tu..dengan buku aktiviti lagi..4 buah buku pinjam..dah discuss ari selasa and khamis nak kene ajar ape..dah berdozen angkut buku bm dari maktab..segala notes bawak dengan kegalauan penuh di hati sebab takut and sangat nervous nak ajar budak kelas biasa...and now what????



aku kene ajar kelas pk pulak...haiiihhhh...geram tahuuuu dakkk..ni mujur la aku belum wat ape-ape lagi..rph ke teaching aids ke..aku baru beli fail jek nak letak SP+HSP+rancangan tahunan tu..dah pening pening aku macam ni..kejap cakap macam tu..kejap result macam ni..kejap orang tu nak begitu..kejap orang ni fight nak begini..kami???yang nak mengajar ni ???tersepit...suka nak malukan kite tau..huhuhu...nasib la tak masuk jumpa budak budak lagi..dahla sem lepas pon same..dah jumpa budak dah cakap nak masuk ngaja..last-last cancel..heh..kali ni pon nak kene cakap macam tu la jugak nampaknya..kakak guru pembimbing..maafkan saya..saya tidak bersalah..i've tried my best to prepare for the lessons..tapi hasrat tak kesampaian..hahahaha...


----->kelas malik or reduan..be prepared je la ok...chekgu nak masuk selasa nanti ajar bm..hahaha<-----

No comments:

Post a Comment